Integra CEE-n gure jarduera guztia oinarritzen dugu legea zorrotz betetzetik haratago doan kultura korporatibo batean. Gure interes talde guztiekiko harremana osatzen duen jarduteko modua da, eta horiei akatsik gabeko jokaera eskatzen diegu ere bai, elkarrekin eta modu jasangarrian, aurrerapen ekonomikoari eta sozialeari laguntzeko.
Horretarako, kode etiko bat dugu Integra CEE-n, konpainiako kide guztiei eska dakizkiekeen printzipioak, balioak, jokabide-arau orokorrak eta jardun-printzipioak jasotzen dituena.
Integra CEE-ren kide guztiak jarraibide horietara egokitzen direla berresteko asmoz, kanal etiko bat jarri dugu abian, eta, haren bidez, gurekin aritzen diren taldeek (langileek, bezeroek, hornitzaileek eta abarrek) jokabide jakin bati buruzko salaketak edo gure betetze-sistemari buruzko zalantzak jakinaraz ditzakete.
Integra CEE-n beharrezko erabakiak hartu ditugu Betetze Sistema (Compliance) eraginkortasunez ezartzeko, indarrean dagoen legediaren arabera eta jokabide etiko bati jarraikiz jokatzen dugula bermatzen duena. Gure kanal etikoa betetze-sistema horren tresna nagusietako bat da.
Kanal horren helburua da gure Kode Etikoan jasotako printzipioak funtsean urratzen dituzten jokaerekin lotura duten komunikazioak eraginkortasunez jasotzea eta izapidetzea.
Horien ezagutza eta erabilera errazteko, Kanal Etikoaren Funtzionamenduari buruzko Politika lanbide-testuinguru batean balizko arau-hauste bat Integra CEE-ri fede onez jakinarazi nahi dion edonoren esku jartzen dugu.
Ematen digun informazioa konfidentzialki eta modu anonimoan kudeatuko dugu erabat –nahi baduzu–. Zure adierazpenak kontuan hartuko direla ziurtatzen dizugu.
Gogoan izan kanal hau ez dela biderik egokiena zerbitzuaren kalitatearen edo lan-esparruko alderdi berezien inguruko kexak eta erreklamazioak kudeatzeko. Horiek modu bereizian tratatu behar dira, eta, horretarako, gomendatzen dizugu webgune honetako «Harremana» atalean sartzea edo konpainiaren ordezkaritzetara jotzea.
Arau-hausteei edo ez-betetzeei buruzko informazioa, zentzu zabalean hartuta, hau da, arrazoizko susmoak, benetako arau-hausteak edo potentzialak, gertatu direnak edo gerta daitezkeenak. Txostena fede onez egin behar da beti, ahalik eta xehetasun eta ebidentzia handienekin.
Argigarri gisa, eta Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan jasotakoari kalterik egin gabe, hona hemen jakinarazi ahal diren gaiak, besteak beste:
· Eroskeria eta ustelkeria kasuak.
· Laneko osasunaren eta segurtasunaren aurkako jokabideak.
· Interes-gatazkak garapen profesionalarekin lotutako edozer ekintzatan.
· Jokabide diskriminatzaileak.
· Sexu- eta lan-jazarpena.
· Barne-iruzurrak.
· Lehia desleialaren kasuak.
· Lehiaren defentsaren arloko ez-betetzeak.
· Gure erabiltzaileen osasunaren eta segurtasunaren aurkako jokabideak.
· Eta abar.
Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan jasotako beste kanal batzuk alde batera utzi gabe, zure txostena egitea gomendatzen dizugu, segurtasun eta konfidentzialtasun handiagoa duelako eta, nahi izanez gero, Navex Global gure hornitzailearen Ethicspointkanal digitalaren bidez anonimoki aurkezteko aukera dagoelako..
HEMEN sakatuta sar zaitezke kanal digital horretara.
Halaber, gure Navex Global hornitzailearen Ethicspoint kanaleko honako telefono-zenbaki hauek eskura izango dituzu asteko 7 egunetako 24 orduetan:
Herrialdea | Telefono-zenbakia |
Espainia | 900 876 439 |
Erresuma Batua | 0800 048 5851 |
Portugal | 800 181 376 |
Garrantzitsua da jakitea txosteneko informazioa, salaketa baten testuinguruan jasotako datu pertsonalak barne, alde hauek tratatu ahalko duela edo jakinarazi ahal izango zaiela, beharrezkoa denean:
· Navex Globalek, hirugarren independentea, tratamenduaren arduradun gisa salaketa-kanal digitalak edo alternatiboak kudeatzen dituena.
· Integra CEE-ren Betetze Unitate Teknikoko kideek, bai eta Konpliance Batzordeko kideak ere (Betetze Organoa).
· Ikerketan parte hartzen duten konpainiaren ordezkari baimenduak, salatutako gertaeren izaera edo irismena dela medio, parte hartu behar badute.
· Enpresari jakinarazpenaren ebaluazioan eta gaiaren ikerketan laguntzekoedo erakundeari gai horiekin lotutako gaiei buruzko aholkuak emateko kontratatu den edozer ikertzaile, aholkulari edo kanpo-kontseilari.
· Polizia eta legea arautzen edo aplikatzen duten beste agintari batzuk.
Gure Kode Etikoaren balizko arau-hausteei buruzko informazioa aurkeztera animatzen zaie alderdi interesdun guztiei, baita jarraian eskura dituzun politikei buruzko orientazioa eskatzera ere. Aldez aurretik, eskerrik asko zure laguntzagatik.
Mesedez, ez ahaztu gure Datuak Babesteko Politika irakurtzea. Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan bertan datuak babesteari buruzko informazioa eskuratu ahal duzu ere bai.
Interesa duten guztiei dei egiten zaie gure Kode Etikoaren balizko arau-hausteekin lotutako informazioa aurkez dezaten, bai eta jarraian eskura dituzten politikekin lotutako orientazioa eska dezaten ere. Aldez aurretik eskertzen dizugu zure laguntza.
Mesedez, ez ahaztu Kanal Etikoaren gure Pribatutasun Politika irakurtzea. Datuen babesari buruzko informazioa ere badago Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan.
Integra CEE | Centro especial de empleo Accessibility Statement
Creemos firmemente que Internet debe ser accesible y estar a disposición de todas las personas. Por ello, tenemos el compromiso de proporcionar un sitio web accesible al mayor número posible, independientemente de sus circunstancias y capacidades.
Para lograrlo, nuestro objetivo consiste en adherirnos lo más estrictamente posible a las Pautas de Accesibilidad para el Contenido Web 2.1 (WCAG 2.1) del Consorcio World Wide Web (W3C) en su nivel AA. Estas directrices describen cómo adaptar los contenidos web para que puedan resultar accesibles a personas con discapacidades.
Este sitio web utiliza diversas tecnologías para que resulte lo más accesible posible. Empleamos una interfaz de accesibilidad que permite a las personas adecuarla a sus necesidades.
Además, el sitio web emplea una aplicación basada en inteligencia artificial que se ejecuta en segundo plano y optimiza continuamente el nivel de accesibilidad. Esta aplicación modifica el código HTML del sitio web, adaptando su funcionalidad y comportamiento a los lectores de pantalla que utilizan las personas con ceguera y a las funciones de teclado que utilizan las personas con discapacidades motrices.
Si encuentra algún fallo de funcionamiento o tiene sugerencias sobre cómo mejorar el sitio web, le agradeceríamos mucho que nos lo comunicara. Puede ponerse en contacto con las personas encargadas del sitio web a través del siguiente correo electrónico info@integracee.es
Navegación mediante lector de pantalla y teclado
Nuestro sitio web implementa la técnica de atributos ARIA (Accessible Rich Internet Applications, accesibilidad en aplicaciones web enriquecidas), junto con otros de comportamiento, para garantizar que las personas con ceguera que nos visitan con lectores de pantalla, puedan leer, comprender y aprovechar las funcionalidades del sitio web. Cuando una persona usuaria que utiliza un lector de pantalla entra en nuestro sitio web, se le solicita que establezca su perfil de lector de pantalla para que pueda navegar y hacer uso del sitio web de forma satisfactoria. A continuación, se muestra cómo nuestro sitio web satisface algunos de los requisitos más importantes en relación con los lectores de pantalla, junto con algunas capturas de pantalla de la consola que contienen ejemplos de código:
Esta configuración es compatible con los lectores de pantalla más populares, tales como JAWS y NVDA.
Las personas usuarias también pueden utilizar atajos de teclado pulsando en teclas tales como "M" (para los menús), "H" (encabezados), "F" (formularios), "B" (botones) y "G" (gráficos) a fin de acceder directamente a elementos específicos.
Nuestro objetivo es soportar una amplia variedad de navegadores y tecnologías de asistencia con el fin de que nuestros usuarios y usuarias puedan elegir las herramientas que mejor se adapten a sus necesidades y experimenten así las menores limitaciones posibles. Para ello, nos hemos esforzado al máximo en poder ofrecer compatibilidad con los principales navegadores, que en conjunto suponen más del 95% de las personas usuarias, tales como Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari de Apple, Opera y Microsoft Edge así como JAWS y NVDA (lectores de pantalla), tanto en sus versiones para Windows como para Mac.
Help–Display a list of available voice commands
Hide help–Hide a list of available voice commands
Scroll down–Scroll page down 200 px
Scroll up–Scroll page down 200 px
Go to top–Scroll page to top
Go to bottom–Scroll page to bottom
Tab–Move to next interactive element
Tab back–Move to previous interactive element
Show numbers–Show numbers for interactive elements
Number ... –Click on element number...
Hide numbers–Hide numbers for interactive elements
Clear input–Clear selected text field
Enter–Click on the selected element
Reload–Reload page
Stop–Stop speech recognition
Exit–Disable voice navigation mode