Etika eta gardentasuna, gure kultura korporatiboa
Inteegra CEE-k Kode Etikoa du, eta horrek jasotzen ditu gure printzipioak, balioak eta konpainia osatzen duten pertsona guztiei eskatu ahal zaizkien jokabide-arau orokorrak eta zuzentarauak.
Haiek guztiek jarraibide horiekin bat egiten dutela ziurtatzeko, Kanal Etikoa prestatu dago (barneko informazio-sistema), eta, horren bidez, interes taldeek (langileak, bezeroak, hornitzaileak, etab.) indarrean dagoen araudia beteko ez duten edo hautsiko duten jokabideak jakinarazi ahal dituzte, arau-hausteak eta ustelkeriaren aurkako borrokari buruzko informazioa ematen duten pertsonak babesteari buruzko otsailaren 20ko 2/2023 Legearen xedapenen arabera («Informatzailea babesteko legea»
Integra CEE-n modu eraginkorrean ezarri dugu Betetze Kudeaketa Sistema (Compliance), indarrean dagoen legediaren arabera eta jokabide etikoki eredugarria bermatuz jokatzen dugula ziurtatzen duena. Gure Kanal Etikoa (Barneko Informazio-Sistema) betetze-sistema horren tresna nagusietako bat da.
Barne-kanal honen helburua da gure Kode Etikoan eta gure Betetze Kudeaketa Sistema osatzen duten gainerako dokumentu esanguratsuetan jasotako printzipioak, bai eta aplikatzeko moduko legediaren aurka doazen jokabideei buruzko komunikazioak eraginkortasunez jasotzea eta izapidetzea, Informazio Emaileen Babeserako Legeak ezarritakoaren arabera.
Gure Kanal Etikoaren Funtzionamenduari buruzko Politika edonorentzat eskuragarri dago, Integra CEE-rekin lanbide-testuinguruan balizko arau-hauste bat fede onez jakinarazi nahi badu.
Ematen diguzun informazioa erabat konfidentziala eta anonimoa izango da – nahi baduzu –, eta zure iruzkinak kontuan hartuko ditugula ziurtatzen dizugu.
Integra CEE-k bermatzen du komunikazioa fede onez egiten duen pertsonaren aurkako errepresalien aurkako babesa, errepresaliatzat hartuz komunikazio hori egiten duen pertsonari kalte egin diezaiokeen edozein ekintza edo utzikeria.
Arau-hausteei edo ez-betetzeei buruzko informazioa, zentzu zabalean ulertuta; hau da, arrazoizko susmoak, benetako edo potentzial arau-hausteak, gertatu direnak edo gerta daitezkeenak. Komunikazioa fede onez egin behar da beti, ahalik eta xehetasun eta ebidentzia handienekin.
Argigarri gisa, eta Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan jasotakoari kalterik egin gabe, jarraian gai batzuk adierazten dira, 2/2023 Legearen xedapenen arabera:
Zerbitzuaren kalitatearekin lotutako kexak eta erreklamazioak modu bereizian egin behar dira, webgune honetako “Kontaktua: Kexak/Erreklamazioak” atalean.
Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan, jasotako beste kanal batzuk alde batera utzi gabe, gomendatzen dizugu zure komunikazioa egitea, segurtasun eta konfidentzialtasun handiagoa duelako, eta, nahi izanez gero, kanal digitalaren bidez anonimoki aurkezteko aukera dagoelako.
HEMEN sakatuta kanal digital horretara sar zaitezke, eta telefono bidez ere +34 900958058 zenbakira deituz (enpresaren pin edo identifikazio zenbakia: 6066).
Telefono-zenbakia | PIN |
+34 900958058 | 6066 |
Garrantzitsua da jakitea zure komunikazioan jasotako informazioa, datu pertsonalak barne, ondorengo aldeek trata edo helarazi dezaketela, beharrezkoa denean:
Mesedez, ez ahaztu gure Kanal Etikoaren Pribatutasun Politika irakurtzea. Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan bertan datuak babesteari buruzko informazioa eskuratu ahal duzu ere bai.