Ética e transparencia, a nosa cultura corporativa
Integra CEE dispón dun Código Ético que recolle os nosos principios, valores, normas xerais de conduta e directrices de actuación esixibles a todas as persoas que integran a compañía.
Co obxectivo de garantir que todas elas se adapten ás devanditas pautas, está habilitada unha Canle Ética (Sistema Interno de Información) por medio do cal os diferentes grupos de interese cos que interactuamos (persoas traballadoras, clientes, provedores etc.), poden dirixir as súas comunicacións relativas a condutas susceptibles de xerar incumprimentos ou vulneracións da normativa vixente, consonte ás disposicións da Lei 2/2023, de 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción («Lei de Protección ao Informante»).
En Integra CEE, implementamos de forma efectiva un Sistema de Xestión de Cumprimento (Compliance) que garante que actuamos conforme á lexislación vixente, no marco dunha conduta eticamente irreprochábel. A nosa Canle Ética (Sistema Interno de Información) constitúe unha das principais ferramentas deste sistema de cumprimento.
O obxectivo desta canle interna é recibir e tramitar eficazmente as comunicacións relacionadas cos comportamentos que vulneran os principios contemplados no noso Código Ético e no resto de documentos esenciais que conforman o noso Sistema de Xestión de Cumprimento, así como a normativa vixente de aplicación, tal e como establece a Lei de Protección ao Informante.
Para facilitar o seu coñecemento e uso, a nosa Política de Funcionamento da Canle Ética está a disposición de calquera persoa que pretenda comunicar de boa fe unha posible infracción nun contexto profesional con Integra CEE.
A información que nos proporcione será xestionada de forma totalmente confidencial e anónima – se así o desexa –, e ten o noso compromiso de que os seus comentarios serán tidos en conta.
Integra CEE garante a protección contra represalias, considerando como tal calquera acción ou omisión que poida prexudicar a unha persoa que comunique de boa fe, a través da Canle Ética, as posibles infraccións que se mencionan no seguinte epígrafe.
Información sobre infraccións ou incumprimentos nun sentido amplo, isto é, sospeitas razoables, infraccións reais ou potenciais que se produciron ou que sexa probable que se produzan. A comunicación debe efectuarse sempre de boa fe e co maior grao de detalle e probas posibles.
A título ilustrativo, e sen prexuízo do contido na Política de Funcionamento da Canle Ética, a continuación, indícanse algunhas das posibles temáticas obxecto de comunicación, conforme ás disposicións da Lei 2/2023:
As queixas e reclamacións relacionadas, por exemplo, coa calidade do servizo, deben realizarse de maneira diferenciada, no apartado «Contacto: Queixas/Reclamacións» desta páxina web.
Sen prexuízo doutras canles recollidas na Política de Funcionamento da Canle Ética, recomendamos que realice a súa comunicación, pola súa maior seguridade e confidencialidade, así como pola posibilidade da súa presentación anónima – se así o desexa –, a través da canle dixital.
Pode acceder á devandita canle dixital premendo , e a través da liña de teléfono +34 900958058 (PIN ou número identificativo da empresa: 6066).
Teléfono | PIN |
+34 900958058 | |
É importante que saiba que a información contida na súa comunicación, incluídos os datos de carácter persoal, poderá ser tratada ou trasladada ás seguintes partes, cando se estime necesario:
Por favor, non esqueza ler a nosa Política de Privacidade da Canle Ética. Tamén dispón de información relativa á protección de datos na propia Política de Funcionamento da Canle Ética.