Ètica i transparència, la nostra cultura corporativa
Integra CEE disposa d’un Codi Ètic que recull els nostres principis, valors, normes generals de conducta i directrius d’actuació exigibles a totes les persones que integren la companyia.
Amb l’objectiu d’assegurar que s’adaptin a aquestes pautes, està habilitat un Canal Ètic (Sistema Intern d’Informació) a través del qual els diferents grups d’interès amb els quals interactuem (persones treballadores, clients, proveïdors, etc.), poden adreçar les seves comunicacions relatives a conductes susceptibles de generar incompliments o vulneracions de la normativa vigent, d’acord amb les disposicions de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció («Llei de Protecció a l’Informant»).
A Integra CEE, hem implementat de manera efectiva un Sistema de Gestió de Compliment (Compliance) que garanteix que actuem d’acord amb la legislació vigent, en el marc d’una conducta èticament irreprotxable. El nostre Canal Ètic (Sistema Intern d’Informació) constitueix una de les principals eines d’aquest sistema de compliment.
L’objectiu d’aquest canal intern és rebre i gestionar eficaçment les comunicacions relacionades amb comportaments que vulneren els principis contemplats en el nostre Codi Ètic i en la resta de documents essencials que conformen el nostre Sistema de Gestió de Compliment, així com la normativa vigent d’aplicació, tal com estableix la Llei de Protecció del Informant.
Per facilitar-ne el coneixement i l’ús, la nostra Política de Funcionament del Canal Ètic es posa a disposició de qualsevol persona que pretengui comunicar de bona fe una possible infracció en un context professional amb Integra CEE.
La informació que ens proporcioni serà gestionada de forma totalment confidencial i anònima – si així ho desitja – i té el nostre compromís que els seus comentaris seran tinguts en compte.
Integra CEE garanteix la protecció contra represàlies, considerant com a tal qualsevol acció o omissió que pugui perjudicar una persona que comuniqui de bona fe, a través del Canal Ètic, les possibles infraccions que es detallen a continuació.
Informació sobre infraccions o incompliments en un sentit ampli, és a dir, sospites raonables, infraccions reals o potencials que s’hagin produït o que sigui probable que es produeixin. La comunicació s’ha de presentar sempre de bona fe i amb el màxim detall i evidències possibles.
A títol il·lustratiu, i sens perjudici del contingut de la Política de Funcionament del Canal Ètic, a continuació es detallen algunes de les possibles temàtiques objecte de comunicació, d’acord amb les disposicions de la Llei 2/2023:
Les queixes i reclamacions relacionades, per exemple, amb la qualitat del servei, s’han de realitzar de manera diferenciada, a l’apartat “Contacte: Queixes/Reclamacions” d’aquesta pàgina web.
Sens perjudici d’altres canals que es recullen a la Política de Funcionament del Canal Ètic, recomanem que transmeti la informació, per la seva major seguretat i confidencialitat, així com per la possibilitat de la seva presentació anònima —si així ho desitja—, a través del canal digital.
Pot accedir a aquest canal digital fent clic , AQUÍ i a través de la línia de telèfon +34 900958058 (PIN o número identificatiu de l’empresa: 6066).
Telèfon | PIN |
+34 900958058 | 6066 |
Qui tractarà la informació comunicada?
És important que conegui que la informació continguda en la seva comunicació, incloses les dades de caràcter personal, podrà ser tractada o traslladada a les següents parts, quan es consideri necessari:
Si us plau, no s’oblidi de llegir la nostra Política de Privacitat del Canal Ètic .També disposa d’informació relativa a la protecció de dades en la mateixa Política de Funcionament del Canal Ètic.